Μύθοι, μύθι, παραμύθι | Κική Πατράλη > Στοά Κολόμβου

Μύθοι, μύθι, παραμύθι

Κική Πατράλη
Στοά Κολόμβου,  Εγνατίας 31
Ώρες Λειτουργίας: 12:00 – 00:0

Πρόκειται για παρουσίαση μιας σειράς αφισών με θέμα τα παραμύθια και τους μύθους. Πως ένα παραμύθι που άκουγες στα παιδικά σου χρόνια μπορεί να συσχετιστεί ή να παρουσιάσει ομοιότητες με έναν μύθο που έμαθες λίγα χρόνια αργότερα στα παιδικά σου χρόνια; Πως μπορεί ένα αθώο παραμύθι να εξελιχθεί μέσω των αλληγοριών και της φαντασίας του καθενός και τι είναι αυτό που μας παρουσιάζει τελικά; Πρόκειται για έκθεση γραφιστικής, ενώ οι αφίσες θα είναι αποτέλεσμα συνδυασμού φωτογραφιών, σκίτσων και ηλεκτρονικής επεξεργασίας.

 

Κική Πατράλη, Χιονάτη 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, Χιονάτη 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, Σταχτοπούτα, 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, Σταχτοπούτα, 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, Κοκκινοσκουφίτσα, 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, Κοκκινοσκουφίτσα, 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, ο Λύκος & τα 7 κατσικάκια, 50X70cm, digital

Κική Πατράλη, ο Λύκος & τα 7 κατσικάκια, 50X70cm, digital

 

Ονομάζομαι Κική Πατράλη κι έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στη Θεσσαλονίκη. Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ασχολούμαι με τη ζωγραφική. Ξεκινώντας απλά αντιγράφοντας αυτό που βλέπω, σιγά σιγά κατάφερα να σχεδιάσω και κάτι δικό μου. Αγαπημένες ασχολίες το διάβασμα και η συγγραφή, οι οποίες βοήθησαν αρκετά τη φαντασία μου, δίνοντάς μου τροφή για σκέψη και δημιουργία. Παιδικό μου όνειρο κάποια στιγμή να γίνω ζωγράφος…
Μεγαλώνοντας, όμως, με κέρδισε ο χώρος της διαφήμισης. Κι έτσι σπούδασα στο τμήμα Marketing (Εμπορίας και Διαφήμισης) του ΑΤΕΙΘ. Και μόλις αποφοίτησα, με κέρδισε το πιο δημιουργικό κομμάτι της, η γραφιστική. Κι έτσι σπούδασα Γραφιστική στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ, δουλεύοντας παράλληλα σε διαφημιστική εταιρία της Θεσσαλονίκης. Εργάζομαι και ως freelancer όλα αυτά τα χρόνια και κάθε μέρα αγαπώ αυτό που κάνω όλο και περισσότερο!
Στόχος μου να ομορφύνω κι εγώ τον κόσμο γύρω μου μέσα από τη δουλειά μου. (κι ελπίζω να τα καταφέρω…)

Leave a Reply

